MĀCĪBU MATERIĀLS, kura ietvaros skolēni iepazīsies ar uztura nozīmi ikdienas dzīvē un to, kā veidot veselīgus ēšanas paradumus.
Uzzināt vairāk
Šī mācību materiāla ietvaros, skolēni tiek iepazīstināti ar teoriju par to, kas ir uzturs. Trīs mācību stundu ietvaros skolēni, uzzini, kas ir uzturvielas, vitamīni u.c. dažādi jēdzieni, kas ir saistīti ar šo tēmu. Kā arī strādājot grupās, skolēni tiek aicināti izveidot uzturvērtīgas ēdienreizes plānu un prezentēt to pārējiem klases biedriem. Skolēni tiek iepazīstināti ar to, kā veidot veselīgus ēšanas paradumus, kā arī to, kāpēc diētas ne vienmēr ir pats labākais risinājums, kas ir ēšanas traucējumi un kas būtu jādara, lai atpazītu to signālus un tos novērstu. Mācību stundu skolēni tiks aicināti pievērst vairāk uzmanības apzinātas ēšanas paradumu veidošanai, kā arī iegūs papildus informāciju par to, kā izglītot sevi par veselīgu un pilnvērtīgu uzturu.
Nodarbības ilgums: Trīs mācību stundas, katra 40 minūtes.
Saistītās mācību jomas: Veselība un fiziskās aktivitātes
Skolēniem sasniedzamie rezultāti:
-
Iepazīties ar uzturvielu nozīmi organismā, kāda ir to funkcija un kādos produktos tās var iegūt;
-
Mācēt saplānot uzturā pilnvērtīgu un garšīgu ēdienreizi;
-
Uzzināt, kāda ir diētu ietekme uz ķermeni;
-
Spēt atpazīt ēšanas traucējumu “sarkanos karogus”.
-
Apzināties kā veiksmīgi ieviest jaunus un veselīgus ēšanas paradumus;
-
Uzzināt, kur meklēt kvalitatīvu un uzticamu informāciju par veselīgu uzturu.
Nepieciešamie resursi: video atskaņošanas tehnika, pierakstu klades un rakstāmpiederumi, darba lapas skolēniem, katram skolēnam kāds našķis, piemēram auglis, dārzenis, cepums, šokolāde.
Papildus informācija:
- Piesakoties stundai, jānorāda datums un plkst. laiks, taču tas nenozīmē, ka tieši tajā laikā jāīsteno mācību stunda.
- Piesakoties stundai, skolotājs saņems uz pieteikumā norādīto e-pasta adresi saiti, kurā iespējams piekļūt sagatavotajam stundas plānam un video.
- Mācību materiāla instrukcijām ir informatīvs raksturs. Mēs ticam, ka katrs skolotājs spēj mācību materiālu pielāgot atbilstoši mācību tematam un saturam, skolēnu skaitam, interesēm, vajadzībām un citiem noteicošiem faktoriem.